A kilométeróra kiszedéséhez le kell venni a kormányburkolatot, amit a kormány mögött 2 csavar fog,
ezeknek a kiszedéséhez 90 fokkal balra és jobbra el kell forgatni a kormányt.
Alul még egy csavar fogja.
Ha a tetejét lepattintottad, akkor még 2 csavar fogja a kormány mögött közvetlenül.
Ha ez is megvan, akkor már az alját is le tudod venni.
Amúgy nem fontos levenni az alját, főleg kormányállítósnál nem érdemes, mert plussz munka.
A bajuszkapcsolókat 2 pöcök fogja, alul és felül (piros nyilak), azokat benyomva kihúzhatóak a sárga nyíl irányába.
Csak le kell lógatni őket a kábelen, nem fontos lehúzni a csatlakozót.
A kilométeróra előtti keretet is fogja 4 db csavar.
Az alsó kettőhöz ki kell pattintani a 2 kis műanyag takarót, a zöld jelzésnél.
A felső kettő pedig itt helyezkedik el:
A kilométeróra előtti keret alsó felét a kormány tetején lévő műanyag „doboz” (kormányszalagkábel burkolat) elé kell átrakni,
aztán jöhet ki a teteje, kicsit össze kell nyomni, de nem kell félni rugalmas műanyag és utána bal oldal fele jön ki.
Arra figyelj, hogy a bőr műszerfalba ne akadjon el.
A kilométerórát 2 db csavar fogja.
Ha ezeket is kicsavartad, akkor benyúlsz a kilométeróra fölé, ott van egy kar,
azt kell bal oldalra elhúzni, a kék nyíl felé, akkor engedi ki a kilométerórát.
A kilométerórát a képen látható módon hátrafele kell bedönteni.
A kilométerórát a hátoldalára fordítva lehet kivenni a kormányon keresztül.